.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس


واکنش نيروي هوايي به سقوط هواپيما در ورامين
فارس - روابط عمومي نيروي هوايي ارتش با اشاره به سقوط يک فروند هواپيماي آموزشي در حوالي تهران اعلام کرد: سقوط يک فروند هواپيما هنگام آموزش در قرچک ورامين با رژه هوايي ارتباطي نداشته است.
سقوط هواپيماي نظامي در ورامين 7 کشته داد ورامين- خبرنگار قدس:يک فروند هواپيماي نظامي هنگام آموزش در حومه قرچک ورامين سقوط کرد.به گزارش خبرنگار ما، اين هواپيما در يک زمين کشاورزي سقوط کرد و در اين حادثه خلبان، کمک خلبان و 5 خدمه هواپيما شهيد شدند.علت سقوط هواپيما در دست بررسي است.

خريد بنزين از ونزوئلا زير تيغ مجلس
مهر- کاتوزيان رئيس کميسيون انرژي مجلس با اشاره به شنيده هايي از گراني و نامرغوبي بنزين ونزوئلا تأکيدکرد بررسي توافق خريد بنزين از اين کشور در دستور کار کميسيون انرژي مجلس قرار دارد.

شمس الواعظين: دوجناح آشتي مي کنند
آريا- ماشاءا... شمس الواعظين که العربيه از او به عنوان مشاور مرکز مطالعات استراتژيک خاورميانه درتهران ياد مي کرد در گفتگو با اين تلويزيون درباره اظهارات هاشمي رفسنجاني در مورد کنار گذاشتن اختلافات گفت: به اعتقاد من حضورهاشمي رفسنجاني در نماز عيد فطر به امامت ولي فقيه به معناي آن است که معامله يا آشتي در پشت پرده در حال انجام است.وي گفت: دو جناح به آشتي سوق داده مي شوند.

جعل کارت اعتباري از سوي منافقين در آمريکا
قدس- گروه سياسي: يک افسر ارشد اف بي آي به پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور) گفت: برخي از تيمهاي محلي منافقين در آمريکا براي تأمين هزينه هاي خود اقدام به جعل کارت اعتباري مي کنند.

خداياري: بازجوي خود را در بغل گرفتم
ايرنا- علي اصغر خداياري، عضو حزب مشارکت که در ارتباط با اغتشاشات پس از انتخابات دستگير شده بود، پس از آزادي از زندان به درج خاطرات خود با نام «روز شمار اسارت در اوين» پرداخته که در بخشي از آن آمده است: در طول بازجويي مطمئن شدم که بازجو همان فردي است که در جلسه اول حدس زده بودم. زماني که من در وزارت اطلاعات شاغل بودم او از همکاران اداره کلي بود که من مديرکل آن بودم.او فردي بسيار منضبط، مؤدب و متواضع بود و من بسيار به او علاقه داشتم، در اواخر بازجويي طاقت نياوردم و موضوع را به او گفتم، موضوع را تأييد کرد و من هم چشم بند خود را برداشته و او را در بغل گرفتم.

تلاش براي منصرف کردن فاطمه آليا
جهان- برخي بزرگان مجلس در جلساتي با فاطمه آليا از وي خواسته اند با توجه به فضاي مجلس که حکايت از رأي نياوردن وي دارد، انصراف خود را تقديم رئيس جمهور کند.

انتخاب تعطيل شد
نوانديش- مصطفي فقيهي، مديرمسؤول سايت خبري انتخاب به صورت رسمي اعلام کرد با توجه به شرايط پيش آمده و فضاي محدود اطلاع رساني، تعطيلي خود تا اطلاع ثانوي را اعلام مي کند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.